Rutiner for arrangementer i hallen

Alle lagene i BMIL Håndball har ansvar for å gjennomføre arrangement i forbindelse med kamper og cuper. Det vil være ca 1 arrangemensvakt per påmeldte lag per halvår.

Vi ønsker at Skøyenhallen skal være et trivelig sted å komme til på kamp. Vær derfor nøye med å følge rutinene. Arrangementsanvarlig har totalansvaret, og må følge opp alle roller. Det skal også være hyggelig for vaktmester, skole og innebandy å ta i bruk hallen etter oss.

Vaktliste/ansvarlig for inneværende sesong finner du her.

Husk alltid å sjekke banedagboken for dagen for å verifisere siste kampoppsett. Ved flytting av kamper må man selv ta ansvar for kamparrangement. Det er særlig viktig denne sesongen (2020/2021) å sjekke kampoppsett like før vakt, da endringer kan forekomme.

Arrangementsansvarlig har ansvar for bag med utstyr til arrangementet. Denne skal være komplett, og sjekklister og oppgjørsskjema skal være utfylt.

Der dagen er delt i to må det være en kontrollert overlevering mellom arrangementsansvarlige for formiddagen og ettermiddagen.

Hva skal finnes i bagen ved overlevering:

  • To pengeskrin, et for salg av billetter, et for kiosk. Pengene skal være talt opp og samlet i et av dem.
  • To stk Galaxy nettbrett med hver sin lader
  • 1 iZettle med lader
  • Arrangementsnøkkel (ta ALDRI nøkler av dette knippet)
  • Plastmappe med dokumentasjon for arrangement
  •  Plastmappe med dokumentasjon for sekretariat

 

Kontaktpersoner:
Hege Irene Haraldsen
arrangementsansvarlig
907 61 934
hegeireneharaldsen@gmail.com

Tove Karlsen
dommerkontakt
994 45 730
tovkar3@online.no

 

Instruksjoner og dokumenter for arrangementsansvarlig

Arrangementsrutiner
Banedagbok
Resultattavle
Elektronisk kamprapport for BMIL
Brukerveiledning elektronisk kamprapporter (NHF)
Inngangspris
Kioskpriser
Sjekkliste for arrangementsansvarlig
Oppgjørsskjema
Garderobefordeling