Robe De Mariée festklänningar Balklänning Robe De Mariée Robe De Mariée Balklänning
//
you're reading...

Håndball

Skolecup for klasselag 2016

Velkommen til
SKOLECUP FOR KLASSELAG

Tirsdag 12.april-onsdag 13.april – torsdag 14.april 2016

 Skolecup klasselag handball invitasjon 2016-1  Skolecup klasselag handball invitasjon 2016-3 lag2  Lag1

                        

Alle lag tilbys følgende takket være cupens sponsorer:

  • Minst 3 kamper over 1-2 dager i Njårdhallen og/eller Skøyenhallen, mellom ca kl 17-21
  • T-skjorte som brukes som spilledrakt til alle deltakere
  • Stor vandrepokal til skolen med flest deltakende lag
  • Gratis deltakelse
  • Treningstid før cupen i Njårdhallen lørdag 9.april fra kl 12-14 (primært for 3.-5.klasse)
  • Deltakerne trenger shorts og joggesko uten svart såle. Ingen forkunnskaper kreves, men litt trening i gymtimen kan bidra til at dette blir enda morsommere.

Lagssammensetning

Cupen avvikles med gutte- og jenteklasse på hvert klassetrinn. Det tillates å benytte jenter på guttelag, men ikke omvendt. Kan ikke en klasse stille lag alene, er det mulig å samarbeide med parallellklasse eller yngre klassetrinn. Alle kamper spilles på stor bane. Dette er en glimrende anledning til å samle klassen(e) om et felles prosjekt – bli med å ha det GØY!!

Lagledelse

Hvert lag må ha en voksen leder og av erfaring vet vi at det finnes en mamma, pappa, trener eller lærer som kan holde i dette. Du som er kontaktperson / lagleder, sørger for påmelding, informasjon til spillerne dine og gjennomføring av kampene. En super måte å bli kjent med barna på.

Påmelding – begrenset plass – flere på venteliste i 2015

Send en e-post innen 16. mars til skolecup@live.no

Oppgi: skole, klassetrinn +a/b, jenter/gutter, ansvarlig voksen, e-postadresse, mobiltelefon.

Har du noen spørsmål eller trenger hjelp?

Tlf. 977 10 314, e-post: skolecup@live.no (Njård) eller tlf. 905 84 996, e-post: jan-roar@online.no (Bygdø Monolitten)

 Njård  BMIL_logo
 OBOS  NHF_logo

DOKUMENTER:

Diskusjon

Ingen kommentarer ennå.

Post a Comment