Ubetalte fakturaer

Hei,

Det er tydeligvis mange som sliter litt med å bli fortrolige med Min Idrett.
Men det betyr dessverre at vi får inn litt lite penger fra dere medlemmene….
Om dere følger instruksen under, og fremdeles ikke får det til, så ring for all del Support på 03615 (hverdager 08-20)!
(Jeg kan nemlig ikke gjøre noe som helst inne i Min Idrett.)

– Gå inn på https://minidrett.nif.no/ eller bruk innloggingsboksen på sidene våre.
(Etter 20/5 vil det kreves en engangs-identifisering med fødselsnummer, for at Idretten skal få ryddet opp i alle duplikatene som finnes i
databasene. Fødselsnumrene vil bli behandlet av Buypass, og verken vi i klubben eller andre nivåer i Idretten har tilgang til disse.)
– Brukernavn og passord kan du få tilsendt på nytt ved å bruke Glemt brukernavn/passord?
– Klikk på «Handlevognen» øverst til høyre eller gå til fanen «Betaling».
– Betal online med Buypass eller klikk på det lille pdf-symbolet til høyre på faktura-linjen. Da får du opp hele fakturaen og kan bruke den i egen     nettbank.

FEIL?
– Kommer ikke inn i det hele tatt……………….. Ring Support!
– Finner ingen faktura…………….Se om du kan «Legge til familie» under fanen «Min profil» først – ellers: Ring Support!
– Får ikke til å betale online……………………….ta det i egen nettbank i stedet.
– Mener du ikke skal betale så mye/noe i det hele tatt………………….kontakt meg på post@bmil.no

Lykke til!
*gjerd

Daglig leder i klubben fra august 2012 til oktober 2015.

Merket med: ,
7 comments on “Ubetalte fakturaer
  1. jannicke Sveen sier:
  2. fardiyah dickie sier:

    Im trying to pay my daughters membership (maliyah bustillo dickie) but can not do this through the link, coz it doesnt even show how much i need to pay.
    Is it possible to receive a reguar info of account number, kid number or some kind of reference and the amount that i need to pay, without having to logg into some system and not knowing how much will be withdrawn from my account. If i could get this info i will pay at once. thanks alot

  3. Hi,
    I’ll have a look at what might be wrong and send you an email.
    *gjerd

  4. Tanja B. Jørgensen sier:

    Jeg har fått sms om utestående treningsavgift. Det er litt rart, siden hverken jeg eller datteren min er medlem i BMIL.

    Mvh Tanja B. Jørgensen

  5. Hei, Jeg får spørsmål om brukenavn/passord 2 ganger i samme vindu, og så kommer:

    Sorry, an error occurred while processing your request.

  6. Sissel Eng sier:

    Hei,

    Har du fortsatt samme problem? Kontakt support til MinIdrett – de har teknisk støtte og er normalt sett ganske raske på å svare;
    Ring 03615 eller pr. e-post support@idrettsforbundet.no.

    hverdager mellom 08:00 og 15:30

    Hilsen,
    Sissel

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

*